Friday, 22 July 2011

. hari yang menyakitkan bagi aku ,,


.pada 22.7.2011.
. korg nak thu ta ap yg aku sakt hati sagt ..
. aku kne belasah dgn abg aku num 2 .
. nak thu dye uat aku cam mne ?
. dye terjang aku , dye tampar aku , dye tonjol kple aku n mcm2x la .
. nak thu sbb ap ?
. dye biadap dgn kawan2x aku .
dye ckp cm ni .
***** : ad pe lepak rmai2x kat sni . korg pkir ni port korg pe ??
aku : bia laa ni kawan2x org .
****** : abs aku nak tgk tv cam ne ?(sambil mnengkeng)
aku :  t org bwak p blik laa ..
****** : kau mlwan ea .
. n terjdik pergaduhan antre aku n dye ..
. cam sial kan jantan tu .. aku da ta anggap dye abg aku lg .
. pnas baran yg mlmpau . S*** LAAA .
. aku benci kau la jantan . 
.to fren2x aku . korg jgn tkot yee ..
. aku skrg da oke . aku da cte hal ni kat abg aku num 1 . mlm tady pun dye da dtg tgk aku ..
. kawan series aku ckap . aku mmg malu sagt2x kat korg smue ieyra , nyda ,syera, nabila,umi n pyka .
. aku mlu sagt aku dapt abg yg biadap mcm dye . 
. mluai hri ini adk bradik aku jaz ad 3 ja . ta ad  4 adik bradik .
aku da ta ngaku tu abg aku .
. S**** J****** .  dye pkul aku cam bintang .
. lau time tu ley rakam . aku da rakam da n share pada korg .
. ptot ta dye pkul aku bgai aku ni bintang .
.AKU BENCI KAU !!!! 

No comments:

Post a Comment