Saturday 25 June 2011

. boboy zainul .

. grrr~ .
. HA? meh sni dgr cte tntg adik aku sorg nii .. yg sagt nakal dan sagt perasaan hahha .
. first aku nak ucap TERIMA KASIH ADIK . cz amkkn nst akak kat uma izzatul .
. kdue pulak aku nk cte pasal kjadian pada hari sabtu 25.6.2011.
.telah berlgsng kejohanan olahraga di padang SMKPG3 .
. aku n adik aku msok pebarisan unit berunitform kadet polis . 
. em . nak thu ta ?? adik aku rmai pminat ..
. miza ask nak brgmba ja dgn adik aku . skli syeraa dtg dye pun nak brgmbar dgn adik aku gakk ..
. miza ta hbs2x ckp adik aku tu comey cam nurin . 
grrrrr~ mle la adik aku bngge drii .
. tapi mmg hakikatnye dye mmg comey pun . 
. huu .. ooopss adik jgn persaan lagi yerk . jgn terlalu bngge sagt .. 
. huu . pe2x hal thanks a lot adik ..
. sllu uat akak hpy ..
.sayg adik laa..
<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment